دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا: هیچ کدام از دشمنان قادر به تهدید نظامی ایران نیستند

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

وی افزود: نظام مقتدر جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران به یاری خداوند متعال و توجهات خاص ۱۴ معصوم خصوصا حضرت مهدی (علیه السلام) و رهبری خردمندانه و شجاعانه حضرت امام خامنه‌ای آنقدر قوی شده‌اند که بتوانند از انقلاب اسلامی و منافع ملی و امنیت ملی ایران دفاع کنند و در مقابل هرگونه تجاوز احتمالی ضربات غیر قابل تصور بر دشمنان اسلام و ایران وارد سازند. البته دشمن را نباید حقیر و ناتوان شمرد، راه اساسی مقابله با شرارت دشمنان افزایش توان و قدرت داخلی در همه ابعاد نظامی و اقتصادی و فرهنگی است.

 جهادی و انقلابی در تمامی دستگاه‌های و سازمان‌های کشوری و حکومتی هستیم.

وی اضافه کرد: چالش‌های پیش روی مردم و مسئولین، ما را از ادامه مسیر نورانی انقلاب اسلامی و خدمتگذاری به مردم عزیز مان باز نمی‌دارد و با حضور مقتدرانه مردم در حماسه ۲۲ بهمن و حماسه انتخابات آینده ان شاء الله مسیر عزت و پیشرفت و آبادانی کشور و حل مشکلات هموار خواهد شد.

سرلشکر صفوی با اشاره به روند افول قدرت آمریکا گفت: در همین انتخابات اخیر آمریکا، نشان دادند که آمریکا از نظر سیاسی و فرهنگی چقدر ضعیف و آسیب پذیر و دچار اضمحلال و بی آبرویی شدند و با شکست استراتژی لشکر کشی و اشغال نظامی افغانستان و عراق مظلوم که حدود بیست سال از آن می‌گذرد، فرصت‌های خوبی رابرای چینی‌ها و روس‌ها و ایران فراهم کردند.

سرلشکر صفوی با تبیین فرصت جهاد در ساخت ایران اسلامی گفت: جهاد بزرگ ساختن ایران اسلامی و عبور از شرایط سخت فعلی و برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی، شناخت فرصت‌ها و چالش‌ها و داشتن برنامه‌های کلان کلی و استانی است. مدیران عالیرتبه کشور عزیزمان با شناخت روند‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و جهانی و تشخیص درست راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی و بادرک صحیح از فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو می‌توانند راهبرد‌ها و برنامه‌های آمایش سرزمینی را تنظیم و تدوین کنند.



برچسب‌ها: آسمانی ها,سردارصفوی,تهدید,ایران

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | 11:0 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت